Pokyny k vyúčtování a finančnímu vypořádání se státním rozpočtem a s poskytovatelem
Ministerstvo zdravotnictví zveřejnilo na svých webových stránkách pokyny pro vyúčtování a finanční vypořádání dotací ze státního rozpočtu za rok 2024, zde Pokyny k vyúčtování a finančnímu vypořádání neinvestičních a investičních dotací ze státního rozpočtu za rok 2024 – projekty AZV – Ministerstvo zdravotnictví.
Pokyny rozešleme jednotlivým příjemcům taktéž do datových schránek, včetně dvou formulářů „Vyúčtování a finanční vypořádání dotací ze státního rozpočtu za rok 2024“ a „Rozpis vyúčtování po jednotlivých projektech AZV – ukončené projekty“.
Formulář „Rozpis vyúčtování po jednotlivých projektech AZV – běžící projekty“ s předvyplněnými údaji z dílčí zprávy vygeneruje role „Uchazeč“ po přihlášení do ISVP (https://ereg.ksrzis.cz/) pod ikonou „Nastavení org.“ a v záložce „Základní údaje“ po nastavení příslušného roku do pole „Finanční vypořádání za rok:“, pro toto vypořádání tedy „2024“.
Příjemce nejpozději do 7. února 2025 zašle:
- poštou, do datové schránky nebo osobně vyplněné, zkontrolované relevantní formuláře s originálními podpisy odpovědných osob poskytovateli (Ministerstvo zdravotnictví, Oddělení VVD, Mgr. et Mgr. Martina Rzehulková, Palackého náměstí 4, Praha 2; ID datové schránky: pv8aaxd),
- stejné formuláře v elektronické verzi (Excel), ne scan, bez podpisu, na e-mailové adresy: (MZ ČR) a (AZV ČR).
Příjemce nejpozději do 15. února 2025 (tento den je nejzazším dnem odeslání vratky z účtu příjemce) poukáže příp. vrácené prostředky na účet poskytovatele:
- č. 19-0002528001/0710 – v případě vratky nespotřebovaných účelově určených prostředků u běžících projektů,
- č. 6015-0002528001/0710 – v případě vratky u projektů ukončených k 31. 12. 2024.
Příjemce následně zašle avízo o vrácení finančních prostředků z účelové podpory MZ doložené výpisem z banky, a to e-mailem (scan) na adresu: .